måndag 11 juni 2012

Härliga måndag?

Igår va vi till Stensund och Kasper fick köra lite traktor med sin morfar. Blicken han hade när han berättade att han skulle ut och köra "Johnne" var otrolig, hela han lyste upp :) Otroligt roligt att se honom så glad :) Det gick till och med bra att gå in och fika, inget gnäll om att åka mera utan han var nöjd. Mamsen bjöd på kladdkaka som var supergod och sen så fick vi skynda oss till Sorsele. Kasper skulle nämligen förlja Stefan till Lycksele för att kolla på skyliften, självklart släppte jag iväg honom eftersom att han verkligen vill se den.
Själv så började jag städa när jag kom hem, jag hann dammsuga, skura och dammtorka lite innan Samuel och Verner kom hem. :)
Hjärtat fixade igång datorn i vardagsrummet och jag och Verner myste, sedan bar det av mot grillhörnan för lite käk. Jag fick mig en skinkpirog som var supergod och grabbarna åt hamburgare :)
Sen hem och vi valde att se en film, Fast & Furious 5 blev det och den va ju väldigt bra måste jag säga. Väldigt spännande hela filmen tycker jag.

Imorse när jag kom på jobbet trodde jag att jag skulle dö, det såg ut som **** här och det var de, överallt typ.. Huvva så vidrigt, tur att man är lokalvårdare så man styrde upp de hela på ett kick. Tror att helgerna på busstationen borde filmas.....
Aja, de känns skönt att vara tillbaka här och nu ska de fixas me papper och kolla igenom allt :)

Puss å hej, ja vill hem till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar