torsdag 21 juni 2012

Happy happy!

Igår efter jobbet så åkte jag hem till Älin där Malin och hennes son var, 3 månader har lillkillen blivit. Man blir ju fantastiskt bebissjuk när man träffar de små liven :)
Senare på kvällen så var vi ute på gården och Kasper lärde sig att cykla på sin nya trehjuling. Gissa om han va stolt?! Han cyklade mot Samuel som höll på att trimma på gården och skrek, "Samuel, titta, jag cykla". Älskade unge, kan säga att mamma var också stolt, han fick en glass för att han var så himla duktig!
Sen åkte vi på affärn och handlade lite till helgen, körde sedan hem och gjorde fika innan det var läggdags.

I morse så steg jag upp när Samuel skulle fara, fick pussa på honom extra mycket ;) Dum som jag var la jag mig igen och skulle se en film, grattis! Jag vaknade inte ens av att hjärtat ringt 5 gånger, fatta, 5 GÅNGER!!
Som tur var vaknade jag av väckarklockan en halvtimme efter att han hade ringt. Däremot hade jag ett fantastiskt mysigt mobilsvar och det uppskattades verkligen där på morgonen, det kändes inte lika tomt på morgonen som tidigare i veckan.
I vanlig ordning var Kasper jättetrött och tyckte att vi skulle stanna hemma vilket jag inte gick med på. Lämnade av mysproppen kvart i sju och skyndade iväg på jobbet.
Här på jobbet har det varit fullt upp sedan kl 10 idag, äntligen får jag kanske sitta en stund. Hjärtat är liks inte här än så de e väl lika bra att jobba på en stund till innan jag får ta helg, alla golv ska skuras och de ska storstädas här tycker jag :p

Puss å hej, jag vill mysa med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar