måndag 4 juni 2012

Underbart!

Har haft en helt underbar vecka och helg med hjärtat! Det känns bara bättre och bättre för varje dag som går, åhh så lycklig jag är! I fredags hämtade vi våran nya säng, huuuuur snygg och skön som helst. Väntar bara på sänggaveln som de inte hade hemma. Det kommer att bli skitsnyggt när den är på plats!
I lördags åt vi middag i grillkåtan på gården, hjärtat fixade allt och jag satt och tittade på. Sedan gick vi in och drack ett glas vin och myste i soffan där vi båda somnade. Kom överens om att det inte ska hända igen, max omysigt att ligga fullt påklädd i en soffa hela natten!
Söndagen blev en mysdag, det blev film å pajbakning. Fick oväntat besök just när vi skulle äta paj så det passade precis..!
Vi hann även åka till Stensund och få oss nå kaffe igårkväll och det var ju trevligt!

Sov ingenting natten mot idag men jag känner mig pigg och fräsch ändå. Tror dock att det blir en rätt tidig kväll ikväll. Känns som att det blire att tvätta 1 maskin till innan det är läggdags.
Har ju hämtat hem mitt lilla hjärtetroll från dagis. Nu är han min en vecka igen och det är fantastiskt! Det blir megamys en hel vecka innan det är byte igen.

Idag blev vi bjuden på middag hos min mormor och morfar. Supergod mat som morfar hade kockat ihop, åt så att jag blev sprickfärdig. Snart är det dax att gå hem och se över valparna och ta ut Doris en sväng.

Puss å hej, ja längtar efter dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar