måndag 25 juni 2012

Pust !

Åhhhhh vilken underbar vecka och helg jag har haft med mina pojkar! Vi har haft det så mysigt och roligt, barnen har kört fyrhjuling å cross i Risnäs, vi har grillat och varit i Aha. Vi har ätit god mat och bara njutit av varandras sällskap! Det är ju fantastiskt när man har barnen omkring sig 24/7, det blir väldigt tyst och tomt när de åker till sina föräldrar.
I morse fick jag vakna upp med hjärtat, han gjorde kaffe och jag duschade. Fantastiskt att få dricka morgondagen med den man verkligen tycker om! Jag åkte iväg på jobbet och där var det lagomt mycke göra :) Älsklingen kom förbi och vi drack en snabbkopp innan de var tvungen att åka iväg.
På min rast hann jag baka en äggfri sockerkaka som jag hoppas att älsklingen gillar, provade på ett nytt recept och jag har inte smakat själv ännu. Är den inte god får jag prova igen ;)
Efter jobbet åkte jag iväg till Malin och Adam, där fick jag träffa den nya familjemedlemmen. Underbart söt en liten flicka med massor av hår, inte blev man mindre bebissjuk den här gången! Tur att man får snusa på de små liven då och då :)
Drog en ragg och surrade med nå folk och begav mig sedan hem och gav puppisarna mat och bytte tidningspapper innan det var dax att städa efter helgen. Fort var det gjort och klockan har hunnit bli 23. Nu blir det lite tv och sedan duschen, känner mig rätt duktig idag, en bra dag med andra ord :)

Puss å hej, jag saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar