torsdag 28 juni 2012

Fullkomligt död

Igår när jag skulle se den där filmen så somnade jag, helt stendöd var jag också när hjärtat kom hem! Tror nog att jag slappnade av alldeles för mycket framför tvn. Inge mer tv-tittande för mig den där tiden på dygnet tror jag..?
I morse när klockan ringde så vad jag mer än död, orkade typ inte stänga av den men efter ett par buffningar så gick jag vackert upp och stängde av den, dock la jag mig igen och myste tills näst sista klockan skulle ringa. Tog en snabbdusch å sedan pussade jag på en ännu mer stendöd Samuel i sängen och åkte sedan iväg på jobbet. Höll på att få en chock när jag öppnade dörren, typ 5 paket, inget mer?! Helt sjukt!!
Är det verkligen ingen som skickar gods när det börjar bli sommar?
Iaf så var jag klar med allt 7:05 så sedan satt jag och läste vk och aftonbladet till 8:30 då dem kom och fikade. Har varit en superlugn dag idag och tiden kan verkligen stå tilla här på jobbet när man är ensam..
Fick besök av Janne Flodin en sväng och det var ju trevlig att någon tittade förbi här.

Hjärtat kom på en snabbvisit och jag njöt av varje sekund jag fick ha honom här. Eftermiddagsveckorna hinner vi ju liksom inte ses så mycket. Speciellt inte nu när vi har puppisarna, de kräver ju en del arbete men vad gör de? De är så söta dessa små tussar och jag matar dem mer än gärna. Ska nog se om lilltösen vill mysa me mig en stund ikväll innan det blir dax för långpromenad med Fia och Doris. Jag måste ju försöka träna både dem och mig själv ett tag framöver.

På lunchen åkte jag hem och pussade på hjärtat innan han åkte iväg till jobbet och själv åkte jag ner på järnhandeln och provade en jacka. Jag är fast, jag vill verkligen ha den, men ack så dyr. Har säkert provat den 30 gånger sedan de hängde upp den. Måste se över min ekonomi, kanske finns det en chans att jag har råd med den ?

Nää, det är väl dax att göra kaffe tills Johanna kommer och fikar, det finns inte så mycket annat att göra just nu. Läsa aftonbladet igen kanske? Ahh, någonting hittar jag ju alltid på! Motionsbandet är använt flera gånger idag så jag kanske tar mig en tur igen, vem vet :)

Puss å hej, ja vill pussa på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar