söndag 10 juni 2012

Överraskad!

Jo, nog blev jag överraskad igår! Hade stereon på hög volym och hade hängt tvätt å höll på att vika de som redan torkat. Då helt plötsligt hoppade älsklingen fram från hallen, hjärtat slog frivolter och jag blev så glad! Det uppstod ett pusskalas vill jag lova, de ska inte hända igen att vi är borta från varandra, inte än på ett tag i alla fall.
Myste ner oss i soffan en stund och åt lite glass, sen åkte vi på grillen och käkade middag. När vi skulle därifrån så träffade vi Malin och hennes dotter T. Sen så körde vi till crossbanan och tvärsnackade med Jocke och sen på affären och handlade.
Givetvis glömde jag plånboken hemma så vi åkte hem med maten och packade in den innan jag åkte på macken och köpte cigg å hyrde en film.
Filmen var helt klart godkänd och jag hoppas att jag kommer ihåg att lämna igen den...

Fick hem mitt lilla hjärta nu på morgonen, vi gjorde oss lite frukost och gick ut med hundarna innan vi fikade. Jag känner mig väldigt fuktig fläckvis...! De är en härlig känsla faktiskt, även om det innebär att jag aldrig är stilla!

Nu ska fikat bort från bordet och tänderna ska borstas, sen vette tusan vad vi ska hitta på. Kanske dra en lyxragg till Stensund?

Puss å hej, ja tycker om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar