tisdag 19 juni 2012

Pigg å rask!

Åhh vilken morgon!
Fick pussa på min älskling massor innan han åkte iväg på jobbet, själv somnade jag om igen, dock bara en stund. Kasper vaknade och lät jättekonstigt så jag gick och hämtade honom så att han fick ligga i våran säng. Jag somnade igen men vaknade lika fort av att hjärtat ringde och väckte mig, var ju inte alls tokigt att få prata med honom tills han var framme på jobbet! :) Lyyyyyyyyyyyyyset hjärtat, lyset ;p
Jag slog igång en film som jag låg och tittade på och sedan steg jag upp och började göra mig i ordning för jobbet. Kasper sov som en stock, han verkar har varit uppe länge under förra veckan. Men vad gör väl de när han har varit på semester, det är bara jobbigt i ett par dagar att vända det hela :p
Jag fick byta på honom när han i stort sett sov, fick i honom lite yoghurt innan vi åkte till dagis. Han bestämde även att jag skulle hämta honom på dagis idag med bmwn, klok son :)
När jag kom på jobbet var det massor med bussar och folk här, folk hämtade paket och bussarna skulle just till att fara iväg. Jag gick in och snabbkollade vad som fanns, fick med lite extra paket med 45an vilket kändes toppen :)
Nu ska jag sätta igång kaffet och kanske gå ut och svalka mig, känns som att jag har feber..!

Puss å hej, jag längtar efter dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar