torsdag 14 juni 2012

Fantasin?

Nu har jag hamnat i en svacka igen, fantasin är inte på topp när det gäller att blogga :p Vet inte riktigt vars jag ska börja..typ..
Kanske ska börja med att Kasper har åkt iväg med Stefan till Tierp, saknar den lilla grabben fruktansvärt mycket! Jag hoppas att han får en rolig minisemester och att allting går bra. Längtar tills på måndag då jag får hämta lilla hjärtat på dagis..!
Igår så fick jag vara ledig mellan 17 och 18 för att fara på Willys skolavslutning. Det var så mysigt så och efter att vi hade varit i kyrkan så åkte vi hem till S & S, där fikade vi och S klippte Samuel :) Kidsen lekte och packade ihop lite grejer, sedan bar det av till Kriberg för att hämta mer grejer. Jag bad barnen att fylla en låda med leksaker som de ville ha med sig just nu. Vi vuxna plockade här å där och bar grejer hit och dit och tillslut så var bilen full och släpet lastat. Då var det bara att packa in kidsen och oss själva.
Resan hem gick som vanligt väldigt bra, dock blev det lite sent men jag kom mig upp i morse i god tid. :)

Idag har jag haft full rulle på jobbet, mycke gods som ska hit och dit å telefonen har ringt rätt mycket. Har hunnit dricka kaffe 3 ggr idag med olika "gäng". Melinda och Therese var hit innan de åkte iväg till skolavslutningen. Melinda va sååååå fin så!
Nää, nu måste jag reda ut pappershögen och försöka modifiera om lite för att kunna koppla in den nya telefonen ;)

Puss å hej, jag längtar efter dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar