tisdag 26 juni 2012

Två?

Seriöst? Andra gången jag bloggar idag :p Vilken dag jag har haft, hade hjärtat på besök ett tag idag. Otroligt mysigt på mitt fantastiskt "stressiga" jobb :p
Fick ett väldigt fint mail idag av en fransman som jag har hjälpt i veckan, gissa om jag växte några centimeter :) Jag älskar att bli uppskrytt :p

När jag satt på jobbet och hade som lugnast gled Anna-Carin å Carina in på jobbet, max uppskattat! Himla roligt att de tog sig tid att hälsa på mig en stund :)
När jag äntligen fick gå hem så gled jag förbi på Pias i vanlig ordning, det är ju sjukt hur sugen man blir. Dock har jag köpstopp ett par veckor, tror att hjärtat ska få ta med sig min plånbok på jobbet varje dag :p
Åkte sedan hem och började med lite käk, dock fattades något viktigt så det blev inte alls som jag hade tänkt! Tiden saknades också men jag hoppas att det ska duga åt hjärtat annars får de bli hundmat!

Har haft kvinnan i mitt liv på besök ikväll, det uppskattas verkligen.. Vi har surrar, druckit latte och varit ute med djuren. Sedan var det dax för henne att åka vidare så nu sitter jag här och funderar om jag ska tömma diskmaskinen och hänga upp tvätten innan jag lägger mig.....

Puss å hej, ja vill ha hem dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar