onsdag 27 juni 2012

Param pam pam!

Idag är ingen vanlig dag, det är ju Älins födelsedag, GRATTIS ännu en gång snuttan! Jag kom på det i morse så jag skickade iväg ett sms så fort jag fick tillfälle och sedan så kom hon förbi mig på jobbet en snabbis. :)
Det har hänt massa spännande saker idag, först höll jag på att frysa ihjäl i morse. De var +7 grader när jag åkte till jobbet, HURV! Gjorde samma procedur som vanligt med dörrar och datorer och sedan var det godssortering på listan, fort var det gjort. Kaffe behövde ja inte göra heller, det fixade Emilia liks när de va här och kollade igenom vad som skulle göras.
Sedan var det bara att hänga tills fikat typ, ännu mera häng men sen fick jag nått att göra och mitt upp i allt göra så kom Olof från Länstrafiken hit och installerade den nya datorn. Kan säga att den är liten, smidig, snygg å väääldigt snabb :) Nu kanske det kommer att fungera som det ska, det hoppas jag då i alla fall annars måste man ju slå dem en signal.
Medan han höll på med datorbytet så städade jag lite och fick sedan besök av hjärtat :) Synd bara att tiden går så fort när han är här, hade önskat att tiden stod stilla ett tag ;)
Han åkte iväg hem för att göra matlåda och jag fick lunch så det var bara att kasta sig in i bilen och lämna paket till mamsen på jobbet och sedan vidare hemåt för att försöka hinna pussas. JAG HANN!! ;)
Sedan snabbt ner på jobbet för att låsa upp och här sitter jag nu. Inte så länge kvar innan kvinnan i mitt liv kommer hit för att sedan stiga på bussen hem till Umeå. :(

Nu ska jag fixa lite papper innan nästa buss kommer..

Puss å hej, ja mår bra me dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar